El dia 7 d’octubre ens aplegàvem al convent d’Arenys de Mar, membres de tots els grups de la Fraternitat per celebrar la Trobada d’Inici de Curs.
Començàrem amb pregària a base de cants repetitius i textos referents a la vida de la primera comunitat cristiana. Seguí una xerrada de fra Josep Manuel sobre l’originalitat del Cristianisme en relació a les altres religions i filosofies, remarcant la solidesa i raonabilitat de la nostra fe, així com la bellesa de la cosmovisió cristiana.
El matí acabà amb la celebració de l’eucaristia presidida per fra Eduard y a continuació, “cap a dinar falta gent” al menjador del convent on, enmig de rialles, assaborírem les menges tant ben preparades per la Carme i en Miquel Biosca.
La tarda es completà amb un cine-fòrum sobre la pel·lícula, “La Habitación de Marvin”, que suscità un animat col·loqui.
Tot plegat un dia de convivència, pregària, diàleg i reflexió, que ens ajuda a estrènyer el llaços fraterns, a fomentar la nostra mútua acollida i a crear comunitat.


